שאלות נפוצות

מהם מוצרי ליפו 6?

מוצרי ליפו 6 הם מהנמכרים והפופולריים ביותר בשוק שורפי השומן כיום. ישנם כמה סוגים של ליפו 6 שניתן למצוא בקטלוג המוצרים באתר ולהתרשם. ניתן לעיין גם בשורפי שומן שמתאימים למתאמנים אך גם בשורפי שומן לאנשים שלא עוסקים בפעילות גופנית כלל. באלו ניתן לעיין בקטלוג המוצרים תחת קטגוריית שורפי שומן כללישורפי שומן למתאמנים.

האם חייבים להצמד לתפריט תזונה מסויים?

לא חייבים להצמד לתפריט תזונה מסויים בשילוב עם שורפי השומן שלנו. ההמלצה היא לקצץ מכמות הקלוריות שאתם רגילים לאכול במהלך היום. אנחנו לא דוגלים ב"דיאטות כסאח" למינהם, אך אנחנו ממליצים לעבור לאורח חיים בריא יותר בזמן השימוש במוצרים ופעילות גופנית אם ניתן.

האם השימוש מחייב בפעילות גופנית כלשהי?

מוצרי ליפו 6 יעילים יותר בשילוב פעילות גופנית בשל ההרכב המרוכז שמתאים גם לניצול האנרגיה בזמן פעילות גופנית שמסייע לשריפת שומן מוגברת. המוצרים שכדאי לשלב פעילות גופנית איתם הם ליפו 6 בלאק, ליפו 6 לנשים, וליפו 6 אינטנס. ליפו פיט (Lipo Fit) מומלץ עבור כולם אך בדגש לאנשים שלא מבצעים פעילות גופנית אינטנסיבית וקבועה. מוצרים נוספים בחנות שניתן לשלב אותם הם ליפו 6 CLA וליפו 6 קרניטין שמוצגים בקטלוג המוצרים באתר תחת קטגוריית שורפי שומן כללי.
*לידיעתכם אפשר תמיד לשלב פעילות גופנית עם כל מוצר שמוצג באתר.

האם עולים את המשקל בחזרה לאחר השימוש?

למוצרים אין השפעה שלילית לאחר השימוש. תיהיו אחראיים להמשך הדרך. מומלץ להקפיד לאכול בריא כדי לשמור על התוצאה כמו אחרי כל תהליך של ירידה במשקל. תוכלו להתייעץ איתנו גם לאחר השימוש במוצר.

כמה זמן מהרגע שהזמנתי אני מקבל את ההזמנה?

המשלוחים יוצאים לדרך עד 24 שעות מההזמנה שלך. זמני האספקה משתנים מהזמנה להזמנה בהתאם לאפשרות המשלוח שתבחרו. זמני האספקה במשלוח E-Post ללוקר אלקטרוני לבחירתך הוא בד"כ עד 4 ימי עסקים לכל הפחות והוא בחינם. זמן האספקה של משלוח באמצעות שליח הוא עד 4 ימי עסקים מיציאתו מהמחסן. יש להמתין לקבלת SMS מחברת המשלוחים למעקב המשלוח.

האם ניתן להחליף מוצר שנרכש?

לצערנו לא ניתן להחליף מוצר שנרכש והגיע אליכם בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), זכות הביטול אינה חלה במקרה של רכישת תוספי תזונה וכל טובין שאסור להחליפם ולהחזירם לפי כל דין. להלן קישור לאתר המועצה הישראלית לצרכנות: כאן. לפני רכישת מוצר יש לעיין היטב בדף המוצר הנבחר שנמצא בקטלוג האתר. במידה והנכם מתלבטים תוכלו תמיד לחייג 03-6886715 או לשלוח הודעת וואצאפ 055-9608940 .

האם ניתן לבטל עסקה שבוצעה באתר טלפון?

במידה והמשלוח אינו יצא אליכם תוכלו לבקש לבטלו במוקד הטלפוני של האתר ותשלמו דמי ביטול של 100 ש"ח או 5% מגובה העסקה ועלויות שילוח וטיפול על פי חוק. להלן קישור לאתר כל זכות עם המידע הרלוונטי על דמי ביטול. לצערנו גם אם המשלוח הגיע אליכם ואינו נפתח לא ניתן להזדכות עליו בהחזר כספי בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), זכות הביטול אינה חלה במקרה של רכישת תוספי תזונה וכל טובין שאסור להחליפם ולהחזירם לפי כל דין. להלן קישור לאתר המועצה הישראלית לצרכנות.

איך ניתן ליצור איתכם קשר?

אנחנו זמינים עבור לקוחותינו בשירות הלקוחות או המכירה בטלפון 03-6886715 בימים א'-ה' מהשעות 09:30 עד 18:00 למעט חגים ושבתות. ניתן ליצור איתנו קשר גם בהודעת וואצאפ במספר 055-9608940. או לשלוח אלינו מייל [email protected] בכל פנייה.

למי המוצרים באתר מתאימים?

חברת Nutrex Research משווקת את מוצריה בכל העולם בהצלחה רבה תחת בדיקות מקפידות של החברה. המוצרים באתר זה לא נבדקו על ידי משרד הבריאות הישראלי. המוצרים המשווקים באתר ובטלפון אינם תרופות,ולא נועדו לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. האחריות בשימוש כל מוצר או תוסף תזונה כזה או אחר הוא על המשתמש. כל החלטה בנוגע לבריאותכם, ייעוץ ו/או המוצר צריכה להיעשות באמצעות ייעוץ עם מטפל מקצועי ומוסמך בתחום הבריאות. בקשו תמיד ייעוץ רפואי מקצועי מהרופא או ממטפל מוסמך בכל הנוגע למצבכם הרפואי והבריאותי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל. נשים הרות ומניקות, ילדים ואנשים הנוטלים תרופות מרשם יש להייוועץ עם הרופא.