מרכז העזרה

תוכלו לעיין בשאלות נפוצות בנושאים השונים או לצור איתנו קשר.

מה אם אני צריך לשנות את ההזמנה שלי?

זכותך לשנות את דעתך! במידה ואתה מעוניין לשנות משהו נא צור קשר בהקדם האפשרי על מנת שנוכל לשנות את פרטי ההזמנה עבורך בהקדם.

מה אם אני צריך לשנות את כתובת המשלוח שלי?

לאחר הזמנתכם ניתן לשנות את כתובת המשלוח טרם ההזמנה נשלחה ללא עלות נוספת. ברגע שהזמנה נשלחה השינוי יוכל להתבצע לאותו אזור ללא עלות נוספת וזמני האספקה יתארכו, במידה ושינוי הכתובת ייקבע לאזור שונה מהמתוכנן ייתכן ותחויבו בדמי שילוח נוספים.

האם אוכל לעקוב אחרי ההזמנה שלי?

עם סיום הזמנתכם יישלח אל הכתובת הדוא"ל שציינתם אישור הזמנה. לאחר כ-24 שעות ההזמנה תשלח אליכם דרך אפשרות המשלוח שבחרתם במעמד ההזמנה ע"פ זמני האספקה, יישלח אליכם דוא"ל נוסף שההזמנה נשלחה עם מספר המעקב וקישור לעקוב אחרי החבילה.

האם התשלום באתר מאובטח?

האתר מאובטח ומוצפן עם רשיון תעודת https תחת תקן ssl ו-pci המחמירים בעולם. הקנייה בטוחה, פרטי האשראי נשארים חסויים ולא נשמרים על גבי המערכת לאחר ההזמנה

האם פרטי האשראי שלי נשמרים?

פרטי האשראי שלך נשארים חסויים והרכישה מאובטחת ומוצפנת תחת תקנים מחמירים. תוכל בכל עת לבחור לשמור את פרטי האשראי שלך בחשבונך לרכישות הבאות בצורה קלה ונוחה יותר. רק אתה יכול לערוך ולצפות בפרטים אלו.

איך אוכל לשלם עבור ההזמנה שלי?
אתה יכול להשתמש בכל אחד מסוגי התשלומים המפורטים להלן כדי לשלם עבור ההזמנה שלך. אנו לוקחים את ביטחונכם ברצינות רבה, לכן פרטיך בטוחים איתנו.
אנו מכבדים כרטיסי ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס, דיינרס ודיירקט.
ניתן לשלם גם באמצעות העברת כספים דרך Bit, העברה בנקאית או מזומן.
אנו תייחסים להונאה ברצינות רבה, כך שכל מחזיקי כרטיסי האשראי והחיוב כפופים לאימות ואישור מצדנו והן ממנפיק הכרטיסים.
האם אוכל להחזיר מוצר שהגיע אלי?

לצערנו לא ניתן להחליף מוצר שנרכש והגיע אליכם בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), זכות הביטול אינה חלה במקרה של רכישת תוספי תזונה וכל טובין שאסור להחליפם ולהחזירם לפי כל דין. להלן קישור לאתר המועצה הישראלית לצרכנות: כאן.

האם אוכל לבטל את העסקה?

במידה והמשלוח עוד לא הגיע אליכם תוכלו לבקש לבטלו במוקד הטלפוני של האתר ותשלמו דמי ביטול של 100 ש"ח או 5% מגובה העסקה ובנוסף עלויות שילוח וטיפול על פי חוק. להלן קישור לאתר כל זכות עם המידע הרלוונטי על דמי ביטול. לצערנו גם אם המשלוח הגיע אליכם ואינו נפתח לא ניתן להזדכות עליו בהחזר כספי בהתאם לתקנות חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה), זכות הביטול אינה חלה במקרה של רכישת תוספי תזונה וכל טובין שאסור להחליפם ולהחזירם לפי כל דין. להלן קישור לאתר המועצה הישראלית לצרכנות.

האם ניתן להחליף מוצר?

במקרה שהמוצר עדיין ארוז באריזתו המקורית שלא נפתחה, ניתן להחליפו תוך יום מיום קבלת המוצר ולשלוח אותו חזרה אלינו בתיאום טלפוני בלבד בצירוף מספר הזמנה.

עדיין יש לך שאלה?

צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור!

צרו קשר איתנו